Tuesday, April 19, 2011

title anyone ?

assalamualaikummmmmmm :) jwab der jgn tk jwb :D


harini aku beli ice blended strawberry dgn mango hahahaha double layerr :P hahaha <-- sbenarnye aku tk tau nak taip apa pun -,- saja je ceritaa nak gempak skit HAHA eh jap aku demam lpas tu beli lagi ice blended tu mmg -____- bak kata raihan "kau nak mati ? " HAHAHA harini dkt skolah aku rasa ngantukk jee -,- hahabadan ada dkt sekolah tp fikiran melayang entah pegi manaa-,- ckgu ajar smua tak masuk otaak -,- GAHAHA mmmg best lah kann . pastu td aku blik sorg sorg -.- mmg suka kena tinggal -....- HAHA


ouh aku,rj, and didi masuk competition binaa model for bio :D first time masuk competition mcm ni :D kitaorg buat model DNA tp tak stabil -.- aku jeles dgn group JE-JE punyaa LAWA GILAA NAK MATIYY -.- hahahaha tp insyaallah kitaorg punya boleh mng jgk :) INSYAALLAH O:) oklah skrg ni aku rasa bntal aku dah pnggil haha chow babehss :)

No comments:

Post a Comment