Monday, April 11, 2011

merepek meraban hari isnin

assalamualaikum :D


actually sebenarnye sekarang aku ptut . harus . wajib buat kerja sekolah tp apa kan daya kuasa computer begitu kuat :D *kan best klau buku ada kuasa mcm ni -.- HAHA 
harini kaki aku terseliuh + luka hahaha best kan ? e'eleh tu pun nak batak -.- hahaha tp sumpah malu gilaa td nsib haliza , fash , rj je yg nmpk aku jtuh . bdk laki dkt blakang tu tak perasan apa pun :D tak tau sama ada diaorg juling ke apa ke :P haha bila aku tnyaa "eh korg td tk nmpk aku jtuh kan ?" and dgn muka selengenya diaorg jwab " ha kantoi aa jtuh haha . tak aah kitaorg tk nmpk apa pun " haha rasa mcm nk bling spendaa -.- gahahahhaha 


ouh pastu kan ORAL AKU TKDE PARTNER !! KENA BUAT DGN BDK LAKI !! AND DGN FAIRUZ HELMY PULAK TU -.- HAHAHA <-- kecoohh -.- hahaha tp tkpe ah oral dia pling tinggi kot among guys so nnti boleh lah aku dpt mrkah tinggi jgk heheh :P insyaallah :) k bye 

No comments:

Post a Comment