Saturday, April 9, 2011

form 4 is stressful -.-

assalamualaikum :D 


LAMANYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SAYA TAK MENGUPDATE BLOG KESAYANGAN NI !! HAHAHAHAHA maaf blog saya dah bnyk kali sign in dkt blog ni tp selalu sngt ketandusan idea -.- haha selalu sngt mcm tu pun , dlm kepala bnyk bnda nk cerita tp bila dah menghadap pc idea smua tu mencicit lari entah pegi mana -.- pegi terjun bangunan kot tk pun pegi bako rumah org hagagagaga merepek dah aku ni :D , bila dah tkde idea apa lg blog ni di log out dan mnghadap facebook daan tumblr hihi maaf blog , saya tau awak marah , nnti saya belanja awak cokelat eh ? hahaha gedis gedis -.- ouh ckp pasal tumblr jap nak buat pengumuman skit :P 
WANI NAH NI LINK TUMBLR AKU :D TKN NI

ok back to the main topic :D FORM 4 IS STRESSFUL BABEH -.- <-- btul kan HAHA 
seriously weh stress gilaa dgn krja sekolah yg berlmbak . dgn hari koko yg tak tau bila nk berenti . yg almost everyday nk kena stayback -.- boleh masuk hospital terlebih bahagia ooo <-- ni nama hospital aku reka sndiri hahaha :P 
tp btul weh dgn pengawas punya hal lg YA ALLAH mcm tk boleh stress lg -__- 
aku tk boleh than ouh lama lama mcm ni -.- tp ni baru f4 blom f5 , f5 lg busy weh dgn SPM nye lg -.- 
*bermonolog jap -->eh jap klau f4 aku dah mcm ni , f5 aku mcm mana ? tak sempat mndi kah ? tk sempat gosok gigi kah ? tak sempat buang hajat kah ? OMG !!! hahaha teruk lah hidup aku mcm ni -.- 


tp salah aku juga tak reti nak susun masa btul btul -.- skrg ni pun SEPATUTnya aku buat kerja sekolah yg bertimbun tu tp aku boleh lg update blog kesayangan ni -.- HA HA tk pe tkpe demi blog kesayangan aku sanggup luang masa 2-3 minit jap hihi *act 2-3 jam -.- ppffft asyiqin -.- 

ok lah ok lah skrg ni aku nak pegi btul kan rmbut kjap sbb rmbut aku skrg saling tak tumpah mcm hantu kak limah xD lpas tu aku nak buat hw haha chow babehss sekalian :) 

2 comments:

  1. haha , aku sudah melihat tumblr link kamoo :)
    not bad. gmbar je ke weh ? takde yg lain eh ? okay , nnty saya buat satu account for tumblr. haha.

    ReplyDelete
  2. tumblr tu suka hati lah kau nak buat apaa :D
    tp gmba dia bnyk lawaa aahhh

    ReplyDelete