Friday, March 18, 2011

pasal saya :D

assalamualaikum :)

waalaikummussalam :D aq tau korg mesti tkkn jwab punye sbb korg leka baca apa yg aq tulis ha biar aq tolong jwab kan nnti korg dpat phala jgk apa kan :P haha <-- ayat mcm keling -.- okay aku sebenarnye tak tau nak tulis apa tp tgn ni gatal sngt nak taip , tp apa yang aku nak taip doh -.-' haha pelik , meh la aku nak cerita pasal diri aku :P haha biar korg knal dgn lbih mndalam :D ( ayt pelik ) nama aku yg sebenarnye ialah nurul asyiqin mohd nor . umur 15 tahun 5 bulan . d.o.b 6 ogos 95 okay itu je yg basic things yg korg perlu tau .

haha aku sebenarnye suka sangat dgn facebook , tiap tiap hari mesti online tp bkn buat apa pun stalk org je lbih HAHA , and aku baru menjinak jinak kan diri dgn tumblr , haha agak best lah jgk :) blog pun baru kebelakangan ni nak update :D sblum ni jgn hrap lah aq nak update hihi . aku ni bnyak ckp , sapa yg knal aku mmmg tau aku ni suka berckp :P haha yes aku tau kdg kdg aku annoying nak mmpus -.- tp bnyk ckp ni jgk aku ada bnyk kawan :D ( ckp non stop siot -,- )

haha , ouh aku ada ramai best friends ouh no no i ada bnyk girlfriendsss *dgn suara gedik nak mmpus :D gila ramai tau girlfriends i dalam lbih kurg 10 org gitu , u ada mesti lah tkde kan :P haha okay asyiqin stop being gedik . aq bg penampar selipar jepun baru tau -.- haha (seriously aq ckp non-stop )

ouh aku ni seorang yg GILA BOROS tauu -.- haha dah bnyk kali dah aku cuba nak simpan duit tp selalu sngt habis sbb kalau tgk barang ni je mesti nak beli , biasa la nafsu perempuan mmg begini . tgk bnde lawa je mesti nak beli smpai tak igt dunia -.- haha lpas tu klau dah habis mmg puasa aje lah dkt skolah en :P haha padan mukaa -.-

aku ni pndai pujuk org :) *kening double jerk :D klau girlfriends i smua tu ada masalah i pujuk :D tp kdg kdg je lah aku pujuk yg BERJAYA tp yg lain tu tk berjya sngt HAHA , okay tp klau diaorg ada masalah ke apa ke aku boleh pujuk diaorg , so kalau korg yg baca post ni ada masalah and kenal aku and dah tak tau sngt nak cerita dkt sapa jgn segan jgn silu sila lah jumpa saya ye :P haha (okay aku ckp non stop lg -.-)

aku ni sorg yg pemalas gilewwww haha , btul mmg pemalas tp aku tak suka tgk tempat bersepah klau tgk stu stu tmpat tu bersepah mesti aku nak kemas tp disebabkan rasa malas ni biar jelah haha nnti ada la org yg kemas tu :P *gila buruk perngai :D -.-'

aku tak rmpas hak org , atau aku tak kacau org punya bf ke gf ke aku tak kacau okay . aku bkn jenis perempuan mcm tu :)

okay tu jelah kot pasal aku yk korg nk tau , terima kasih sbb sudi mebaca selama .......... emm 3-4 minit :D bacaan anda amat dihargai :D

p/s: yg no 3 tu aku tak psti btul ke tak haha :P

5 comments: